söndag 25 januari 2009

Sköna Söndag..(o bloggar..)

Jepp sista njutningsdagen innan jobbet imorgon,ska bara slappa:)o lite städ med..
Började morgonen med att som vanligt ta ut nissen på en liten promenad sen gjorde jag goda mackor,brämhults juice+pepparmintste o satte mig i sängen/soffan o kollade på nyhetsmorgon,myys.
Nu ska jag väl kolla runt lite på vänners bloggar+kändisars-ett tips gå in på Anna Hibbs på Stureplan.se min favoritbloggerska gillar f.ö Daphnes blogg på msn.se+improveme.se har en del snygga girls med bra bloggar som Natasha Peyre,Isabel Adrian o Rebecca Simonsson-vilka lyxliv dom lever..hur har dom råd??
Vet att Gynnings blogg blivit sjukt populär men jag måste säga att jag tyckte ännu bättre om den tjejen innan hon började blogga,tycker inte hon skriver superbra o intressant+vääldigt utséendefixerad o när det blir så mycket och perfektion så blir det för avtändande o trist tycker jag-hon e ändå 30 år liksom..Hon o Katrin har ju krig med Blondinbella (som jag tycker har en riktigt bra o mysig blogg-hon är smart den tjejen)Hur kan man som 30 resp 31 år ge sig på en 18-åring på det sättet de gjort? Blondinbella skrev i sin blogg att hon tycker att det är för mycket ohälsosamt viktprat i deras bloggar (och det stämmer ju)men den kritiken kunde dom inte ta på ett vuxet sätt alls:(
Det enda jag inte gillar med Blondinbella är att hon bär päls,annars tycker jag att hon verkar toppen-skriver riktigt bra o smart för sin ålder till skillnad ifrån de ovan nämnda..Men jag hänger också med i Gynnings blogg men mest för bilderna- inte för hennes skrivkunnighet,gillar personligen också mer jordnära människor.
Oj detta blev långt,hoppas ni orkade hänga med..:)
Ikväll får ni inte missa Mia o Klara!!så roliga..ska nog även se I spindelns nät.
Kram o ha en mysig söndag folks,Becca

Inga kommentarer: