måndag 12 januari 2009

Where did the romance go?

Efter att ha varit med på några dejtingställen här på nätet(-iof inte så flitigt men ändå)och även efter att ha pratat med några singelvänner så slår det mig hur tråkiga/inskränkta många människor är-Dom söker nämligen en partner som är precis som dom..Det är raka motsatsen av vad jag gör måste jag säga-jag har varit med allt ifrån knarkare-ok not good choice o ändå var vi ihop i nästan 2 år o har han inte tagit bort den så har han Rebecca tatuerat på armen o en stor bild på en tjej..:)
Kan ju också tillägga att jag gjorde slut typ dagen efter..Ja jag har gjort en del bitchiga grejer i mitt tidigare liv,därför jag får så mkt skit nu kanske hmm?
Har varit ihop med en s.k snobb(-the love of my life kan jag tillägga),raggat rockkillar,hängt på s.k blattediscon o varit ihop med dom med osv..Känns så trist att man ska ha en mall för hur killen man ska vara tillsammans med ska bete sig,se ut o allt det där,men det värsta tycker jag alltså är om man söker en person som ska ha samma intressen o vara lik en själv o gärna samma alternativa musiksmak (om det är en pop/rockmänniska som kanske hänger mkt på möllan)Patetiskt tycker jag-Vill man inte lära sig något nytt av sin partner?Och om det är så jäkla viktigt att man ska vara en sportig tjej så kan killen väl ta ut en eller vice versa o börja sporta ihop?
Vissa tycker också det är viktigt att man rest mycket helst jorden runt..Nä tycker själv mer att det är den inre resan som ger något som man kan dela med sig av till andra.Becca

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag säger det igen. Håkan är inte helt fel Becks.. Med tanke på "den inre resan" och allt... Fast du hade nog fått lugna dig en del ;)

KRAM, jag saknar dig!!

/ Anna M.

Beccas sida sa...

hahaha..lugna,jag är väl lugn??Kram saknar dig med! Becca:)