söndag 4 januari 2009

Uppfriskande vinterpromenad:)

Gick en promenad med mitt ex mamma+nisse (såklart) i em,gick ner mot havet-guud va kallt det var..
Men mycket trevligt att ses igen o snacka:)
Lär bli fler ggr.
Skulle eg gått o ätit med Anna- hans syster men hon ville käka lite senare så det får bli en annan dag Anna o så ska jag se din nya, fina lägenhet med:)
Sen följde jag med Majvi hem o åt lite julgodis o drack te,o nu har jag varit o handlat på Ica-o ikväll blir det räkor med ceasarsallad+vitlöksbröd-yummie..
Men måste ta tag i min disk först+ta ett bad o värma upp mig innan mysig tv/filmkväll,innan det är dags att kojsa för att gå upp tidigt!imorgonbitti..
Ska kolla mina mejl nu,än en gång njut av en skön söndagskväll,(och man ska vara glad över att man inte är hemlös en dag som denna..o alla stackars utekatter)Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det får vi ta en annan gång :) Hur smakade julgodiset egentligen? (du kan va ärlig.. haha)..! :) Vi hörs. Puss

Beccas sida sa...

Jag tyckte det var jätegott-speciellt det med mandel i-duktig du e:)
Men jag var eg hungrig så man blir lätt illamående om man äter för mkt sånt då..Puss