lördag 10 januari 2009

Nice helg:)

Jättemysigt har jag haft det med Angelica i helgen,vi blev väldigt försenade till AC idag,gick upp rätt sent+gick en riktigt lång runda med nisse så jag hann inte göra mig i ordning så mkt som jag önskat men men,vi fikade med AC på Espresso house för att sen kolla i några affärer-men jag har tappat lusten ordentligt på att gå i affärer,längtar mer efter att köpa större saker som man knappt behöver prova utan bara vet att man vill ha som armband,plånbok,väska o sånt..
Men såklart kom jag hem med några beautyproducts-som vanligt:)
(Kommer snart lägga in en hel del beautytips så det kommer!)
Sen gick jag o Angelica till Chilli o drack ett glas vitt o sen gick vi till Moosehead satt därute, jättemysigt o drack en öl:)
Sen blev det att hasta i sig BK..innan vi begav oss mot buss o tåg,nu är jag hemma o rätt trött men vill inte somna nu,imorgon är det ju söndag,helgen får inte vara slut än..
P.s Bilder kommer imorgon.Puss Becca

Inga kommentarer: