onsdag 14 januari 2009

Budget-Beauty



Har hittat 3 riktiga budget products som är riktigt bra!
Niveas ansiktskrämer en dagkräm o en nattkräm-nourishing daycare-sensitive and dry skin och rich regenerating nightcare-båda känns bra och speciellt för det priset-99kr (rea på Åhlens.)Dagkrämen har spf 8-goodiebag:)
Kan tillägga att jag inte vill bli en budgetmänniska när det gäller denna typen av produkter..Tycker det verkar så trist o antijag..Så jag velade en hel del innan jag bestämde mig(-stackars Angelica fick stå ut med mig o min gnälliga,veliga röst haha)
Men det kan ju alltid vara bra att ha en billigare back-up;)
Köpte även Max Factors mascara-2000 calories för ett tag sedan och den är superbra för mina obefintliga fransar..den ger verkligen volym(-kommer nog aldrig lägga ner massvis med pengar på dyra mascaror mer)
Dessutom kommer jag inom kort prova lösögonfransar för extra festliga tillfällen;)
Lovar dessutom att snart även tipsa om lite lyxigare products,kanske senare idag/ikväll.Beauty-Becca

Inga kommentarer: