söndag 18 januari 2009

Bra avslutning på helgen.



Angelica ringde i em-hon sov över hos en väninna här i MÖ inatt(-dom var ute o partajade)o hon ville gärna komma förbi en stund o gå o käka ihop:)
Och det säger jag ju aldrig nej till trots att jag inte har råd just nu..
Men men det var trevligt och det bjöds till många skratt på Thai house-vi blev b.l.a bjudna på ett glas vitt av en rätt så kraftigt berusad man:)
Nu är jag trött,ska ut med nissen sen kolla lite tv innan jag lägger mig,upp tidigt imorgon puh..(Hoppas magen är bra då!)
P.s det var inte långt ifrån att jag ringde hit Rhys ikväll när jag kom hem lite småmysig av vin o öl..;)
Men nä så spontan är jag nog inte ,kan ju vara bra att träffa dom en gång innan man...annars kan det nog bli lite pinsamt om man tex inte tänder på personen i fråga hehe..Kram o godnatt!Becca

Inga kommentarer: