lördag 17 januari 2009

Min VILL HA-lista..(drömma kan man ju)

Ja de flesta av grejerna jag skriver här kommer ju ta en evighet tills jag har råd med,men med tanke på att jag inte reser pga (ingen djurvakt)Jo Angelica är den enda som hade ställt upp men det är ju henne jag helst vill resa med..
Sen är jag inte superglad för att belasta andra med mitt-lite stolt där..
Nog om det min tanke är ju då att jag kan faktiskt spara till de här grejerna:)
1,Hermés armband-ett i ljuslila,ett i svart o ett till somrarna i vitt.
2,LV speedybag- gillat den läänge..
3,Boomerang dunjacka-Rebecka, sälj din please!?HAHA,fast helst vill jag ha den i mörkblått
4, Svart,glansig Moncler jacka med stor krage.
5,Extensions-min mamma låter lite sugen på att pröjsa,(behöver jag säga att hon inte är så glad för min korta(re) frissa?)
6,Tandblekning
7,Guccisneakers-har velat ha det jättelänge o inte tröttnat på dom än..

Och till några lite mer realistiska grejer som jag behöver:Gå till tandläkaren,nytt leg+pass,nya byxor,o nya kläder överhuvudtaget..! Becca

Inga kommentarer: