onsdag 14 januari 2009

Still at home..

Idag skulle jag ju ha gått till jobbet..men vaknade vid 4 halv 5 o sov dåligt överhuvudtaget-mådde illa o var dålig i magen,men förstår nu att det bara var magen som reagerade på att jag åt som vanligt o lite för mkt än magen var van vid igår..
Störigt..(får dåligt samvete för jag sa till kollegorna att jag skulle komma idag)
Men vill inte riskera något-jag är dessutom megarädd för att sitta på en buss o bli magsjuk..:(Pendlar ju en del varje dag..
Men men nya tag o imorgon blir det jobb oavsett vad (nästan..)
Skönt att jag fixade det mesta igår iaf så det blir slappa idag som gäller framför tvn o tidningar.
Tänker på Angelica idag som hade läkartid imorse (som hon var lite nervös över),hoppas det gick bra! Knus Becca
P.s hörde imorse att minst en till kollega fått magsjuka..(fan jag kommer inte må bra-psykiskt förrän i Mars eller något..)

Inga kommentarer: