torsdag 29 januari 2009

Lovelyy-tomorrow its friday:)

Ja ska bli mkt härligt med helg igen,veckorna går ändå rätt snabbt..
Jag har varit sjukt trött i veckan,tröttare än vanligt men jag har ju någon liten förkylningsbacill så det gör ju sitt+otroligt trotsigt o hög ljudnivå på avdelningen..
Och för att komplicera saken ytterligare så är det storstäd på förskolan nu i några veckor så varje avd får vara i en stor sal-där vi har gympa/sångstund o vissa uppträdanden i vanliga fall o det gjorde inte situationen mindre stimmig..TVÄRTOM.
Så man har varit mkt ute i kylan idag,ska bli skönt att lägga sig i ett varmt bad snart:)Skitskabbig var jag idag-helfettigt hår!!+(försov mig så hann inte duscha håret,fresh)
Har även storhandlat efter jobbet idag,me like att ha mkt mat etc hemma,var ute med både nisse o snälla grannens hund Molly med nu för en stund sen.
Nu ska jag sappa mellan vänner o satc,sen blir det Criminal minds tror jag,btw Sommer var superbra igår-hett tips.
Imorgon kommer Angelica hit o vi ska till Nama på A.W nice-champagne o sushi;)
Sen blir det nog till stan eller mobilia o ev shoppa lite,ska nog möta upp Jenny med:)Kram Becca

Inga kommentarer: