söndag 18 januari 2009

Riktig vilo-helg..


Denna helgen har jag inte gjort mkt..Kände av min magkatarr i fredags e.m och sen har det bara blivit värre..(alltid något faan)
Så igår hände inte mycket alls,kolla tv,läste tidningar,vilade o åt inte pizza som jag tänkt mig-hade ingen aptit:(Orkade inte heller stanna uppe länge o kolla på film,så ingen lyckad lör helt enkelt,mår fortfarande inte bra men hoppas jag ska orka mig ut o handla lite mat etc sen för jag har inte mycket hemma..
Har iaf varit väldigt tacksam för att kunna vila ut på morgnarna o bara vara:)
Inte så konstigt heller att jag mår så kasst,haft grym panikångest ju så det är väl följden av det.
Idag har jag kollat på nyhetsmorgon,läst tidningen o varit inne på facebook lite,började chatta med Rhys lite o sen ringde han;)var kul att snacka med honom o vi ska (som vanligt)försöka att ses snart..varför det aldrig blir av det vet jag inte,strange det där..
Ikväll blir det lite tv o lite fixande härhemma men nu ska jag strax ut med nissen.
Knus,Rebecca

Inga kommentarer: