onsdag 18 januari 2012

Ångest...

Ångesten kom lite i efterhand den här gången, eller kanske det bara kändes för mycket till sist,jag vet inte:/ En liten kotte till på avdelningen har blivit magsjuk-som jag varit mkt nära... Vill verkligen inte få det...o ifall jag får det,så låt mig vara hemma när det dyker upp... Usch lika illa som döden för mig det här nästan-speciellt innan det slår ut...jag känner efter extra mycket hur jag mår hela tiden,det förhindrar mig ifrån att "leva som jag gör normalt,mår bäst ensam,spänner mig otroligt mycket,är nervös,lite illamående etc,etc...Så nu väntar jag bara på att slippa eller råka ut för det:( Vet att det blev ett otroligt negativt inlägg-men så här är det...svårt att vara positiv mitt i ångesten,annars är jag ju otroligt positiv,o det vet ni nog!:) Men tycker även att det är viktigt att "våga" visa upp den svaga sidan ibland-det blir ju starkt till slut,o det kan även "hjälpa" andra människor i sin kamp mot ångesten eller annat trist. Nä ska man vinna en massa pengar,skaffa några hundar o katter o leva isolerad o slippa små,smittosamma barn o andra sjuka:( Becca<3

Inga kommentarer: