fredag 13 januari 2012

Friday!

Åh så skönt att det är fredag i helg på ingång, idag fick jag en sovmorgon-kunde ligga kvar till 8.45, nice! Så jag stänger idag, inte lika nice-men helt ok, speciellt en fredag! Sen ska jag hem om, rasta nissen o sen ut o käka-men blir inte långvarig ute-vovven behöver mig o träningshelg väntar-både lör o sön:) Min mamma o några vänner till henne/oss ska jag ut o äta o dricka gott med:) Sen fredagsmys m skalan b.la. Sen mot gymmet imorgon fm med Nellie-blir även en lunch med henne efteråt. Lugn em o kväll + Fixa lite hemma. Sön: Mot gymmet igen för att träna Zumba fitness på fm. Sen lunch/fika med Anna som har varit på långresa-blir trevligt!:) Förmodligen en lugn kväll, ev till kyrkan, men tror mina djur får min uppmärksamhet då<3 Tur att man kan kolla på united.nu-under media o undervisning-gör ni det med, om ni är nyfikna;) Tkr Magnus är överlägset bäst-lead pastor. Det enda trista är att man missar musiken o lovsångerna... Önskar dig en fin helg! P.s Snart är Angie hemma igen:)) Längtar...<3

Inga kommentarer: