tisdag 17 januari 2012

Hoppas,hoppas inte....

The SHIT came today...för en emotofob så finns det nästan inget värre:( KRÄKET... Dessutom nära mig vid lunchen o bordet idag... Hoppas fortfarande på att personen satte i halsen eller något o inte hade magsjuka!!! Hade snälla kollegor idag som förstår min starka ångest inför detta,så de hjälpte mig en hel del!:) Något jag är VÄLDIGT glad över är iaf att jag inte mår som för några år sedan när sånt här inträffade-alltid något!!! Förr skakade jag,mådde illa o kunde knappt äta o nervös konstant:/ Men känns ändå ok nu-för att vara mig!:) Så alla emetofober-utsätt er mer för smitta el risk så blir ni bättre på sikt! Men det gör ni nog inte,om ni inte tvingas...MEN ni kan alltid tänka på mig med alla små i dessa jobbiga vintertider...;)

Förrutom det...så glömde jag min iphone på skolan:( Så jag kan inte ringa någon,inte bli nådd,inte sätta alarm imorgon etc.

Men nu lever vi i förnekelse,dricker lite vin,kollar på rika hemmafruar o ska väl äta snart o ut med vovve<3 O jag som brukar gilla tisdagar...jeje,u cant win them all,o den var ju ändå helt ok,after all!;) Becca

Inga kommentarer: