söndag 15 januari 2012

Härlig lördag!





Hade en mycket skön lördag..Vovverunda i ett kallt men soligt Limhamn-älskar sånt väder... Sen mötte jag upp Nellie vid lunchtid,gick en långpromenad vid havet o hamnen,båtarna-mkt mysigt-kände att jag hade kunnat gå lite snabbare,men alltid bra att röra på sig överlag o det var väldigt skönt o trevligt:) Sen gick vi till kakboden där vi åt bakpotatis-jag tog keso o räkor,hon tog romsås med räkor,mkt smarrigt!

Sen hade jag en jättemysig em/kväll för mig själv-pratade mycket med Angie,drack lite vin,o städade-yes o det kändes helt ok!!! (Skönt att man kan förändras...;)Skönt att ha det gjort en lördag också, o inte dra ut på det tråkiga till söndagen! Sen blev det tv,lax o varma grönsaker i ugnen+ lite choklad o frukt (o en liten sesamkaka:)...Becca<3

Inga kommentarer: