lördag 28 januari 2012

I love my weekends...






Sov länge,somnade tidigt-behövde det!:) Åkte mot gymmet vid 11.40,mötte upp Nellie där,o jag körde lite crosstrainer,cykel,roddmaskin o benpress. Jag är såå mesig,vet inte vad det är med mig,men får någon slags panikkänsla av att inte ha kontroll när jag står på de maskinerna...som om jag skulle ramla av eller något;/ MEN måste säga att jag var rätt jäkla grym på roddmaskinen-aldrig gjort det innan o körde på det tyngsta man kunde ha! en bra stund utan att bli så trött,eller få ont någonstans:) Benpress gillar jag med,men måste medge att crosstrainern blev jag rätt slut av,så jag brände fler kalorier med roddmaskinen o cyklen. Kändes superhärligt o jag vill bara ha MER!!!:D

Sen tog jag o Nellie en lunch på Limhamn i smörgåsbutiken-gott,blev kyckling/pastasallad för mig idag o en kaffe+vatten o en mini-sesamkaka. Jag köpte även ett nytt lipgloss-Clarins:)

Nu blir det lugna gatan,dricker lite vitt vin,pratat med Angie o suttit en hel del vid datorn-shoppat en massa bra hårprodukter:)Visar er när de kommer!

Nu tänkte jag diska,gå ut med vovven, bet.räkningar,äta resterna av thaimaten som jag köpte igår-var såå trött igår,så det blev take-away o Skavlan-Laleh är ju sååå bra o sööt,gillar också Thorsten-men oj vad han verkar nerdrogad,Ranelid är inte min melodi-(med tanke på lite inside info+lite too full of himself..)Jag storhandlade med,skönt nästan inget folk,sent på kvällarna! Massa fina blommor o mkt gott blev det!;) Becca

Inga kommentarer: