söndag 29 januari 2012

Vapiano, church o myys förstås...






Sovit sååå dåligt...vin påverkar verkligen min sömn negativt! MEN det är ju helg så jag överlever nog;)

Haft en jättemysig fm,tittade lite på nyhetsmorgon,läst lite o facebookat:) Medan nissen o lukis myyser,nisse på mitt ben,med en filt på sig-han kommer inte till ro utan filt/täcke(-precis som en viss matte;)Åt nyttig o god frukost-mättande med få kalorier! Kan rek linfrö knäckebröd/tunna med mjukost- lättost/räkor. En skiva (av knäcket) ger 35 kcal;)Åt även havregrynsgröt med lättkalori äpplemos o kanel,en latte-med valios lättmjölk-jättegod o få kalorier i den med!+vatten till det.

Nu ska jag hoppa i duschen,fixa mig för att åka in mot stan,ska träffa en "ny bekantskap"eller ny väninna låter bättre:) Hon är vän med en god vän till mig,sen av en slump så stod hon där vid incheckningen när vi reste till Nice förra året:) O nu är vi vänner på face o för ett tag sedan så skrev hon (Catharina)till mig att hon gärna ville hänga med till kyrkan en dag:D Såå kul! O vad passar då bättre än till Uniteds supersunday;) Som är i em,kl 16 börjar förminglet,sen startar det 16.30-de ska b.la ta upp planerna för United de närmsta åren:) Vi ska först luncha på "Vapiano"-sjukt sugen på det stället,o maten verkar sååå god! Men ni får mer update senare...Ikväll bloggar jag nog inte,vill mysa med mina små o ska b.la kolla på "Lykke":D på dansk tv ikväll. Ha en supermysig söndag du med! Becca<3
Love living/live loving

Inga kommentarer: