söndag 15 januari 2012

Zumba o Lunchdejt





YES idag var det äntligen dags för zumba igen:) 11 började det o höll på i en timme...efter 30min ca är jag helt slut o svettas ihjäl...Men det är såå skönt att härda ut där o kämpa på. Endorfinkick efteråt,verkligen! Man känner hur bra det MÅSTE vara för ens psykiska hälsa-fler läkare borde tala om det för sina patienter! Skön start på dagen,perfekt tid:)

Sen åkte jag vrålhungrig,(bara tagit en actimelshot för magen o kaffe innan...)till thaihouse o dit kom Anna.L som varit på långresa,kul att ses:) O mkt gott med MYCKET mat!
Efteråt orkade jag bara gå en liiten promenix,innan jag handlade o gick hem för att promenera med nissen,helt slut sen så vilade jag lite...

Sen lite hollywoodfruar o vin på det,Angie i telefon,ytterliggare 2 små promenader-varav en snabb utan vovve;)duktigt va!? O nu måste jag sätta fart o diska o bada,innan jag kan hålla myskväll med räkor o lite annat gott framför tvn. Trevlig söndag alla läsare!<3 Becca

Inga kommentarer: