tisdag 24 januari 2012

Dagen o nya träningskläder...






Gick en promenad med fina Eva på lunchrasten-till Pildammsparken i underbart,kallt o soligt väder:)Efter jobbet hämtade jag ut mitt paket ifrån HM,alla grejer var bra,vissa grejer lite stora-men jag tar alltid lite större än vad jag tror(-lättare att fixa till för stora grejer än för små) I paketet låg:ett par tjocka mysstrumpor med tofsar på(-att ha hemma) svarta träningsbyxor,svart tränings bh,ljusrosa vantar med fuskpäls,en ljuslila omlott- tränings-tröja,en cerise-rosa träningströja-SNYGG på:)

Nu myser jag med de små,(vi har lekt lite med)jag kollar på "Real housewives of Hollywood"-loves it! Sen ska jag ut o promenera SNABB o en rätt bra bit i kylan-älskar att gå i kylan+har inte rört mig så mycket nu (som jag borde)Men dock mer än tidigare! O snart blir det mer... Sen blir det lite mat o myskväll med b.la "Veckans brott"-älskar ju Leif.GW!

Ha en mysig kväll du med<3 Becca

Inga kommentarer: