lördag 7 januari 2012

Nails o lunch o nu iväg igen...



Fixade mina nails hos duktiga Jenny o de blev fab!;) Skönt med fräscht o ljust igen.
Sen mötte jag upp Rosita,o vi gick till ett café här o lunchade(-mitt favvis café smörgåsbutiken var stängt)Tog en paj med lax o spenat...men jag är ingen paj-människa bara att inse,alldeles för mäktigt för mig,(skulle tagit kycklingspett ist)Men latten var grym o mycket trevliga ägare:) Sen tog vi en promenad o pratade(-älskar att promenera o prata samtidigt...)

Nu är jag bara hem om snabbt för att slänga in en tvätt,gått med nissen-snart ska jag ut o äta med Lis o Stina,trevligt men jag är inte alls hungrig nu ju:/ Får se hur jag känner om en stund,annars får det bli ngt lätt som en soppa t.ex o vin förstås. Sen tar jag en powerwalk,o sen MYSKVÄLL!:) Stjärnorna på slottet ikväll b.la.

Vet ni vem som ringde från skype idag!? Angelica:D Men jag satt precis på café med Rossan o ville inte prata högt där-hatar att prata när andra människor hör...Men vi rings nog senare igen eller imorgon,kan meddela att hon har det riktigt bra, o lever LYXLIV!!! Becca

Inga kommentarer: