onsdag 11 januari 2012

Sporty-spice;)


Yes nu är det nya tider som gäller... Det är dags nu,jag är super-peppad att röra på mig mycket mer,äta lite mer kalorifattigt,lite färre kolhydrater-typ tallriksmodellen-men främst röra på mig MYCKET mer än innan... Var på Sportlife igårkväll med Nellie:) Jättefint gym,fräscht o stor yta.

Vi gick på Zumba fitness o jag var väldigt nöjd med mig själv att jag skakade loss på allt jag hade (trots att jag nog tillhörde de lite mer överviktiga där)Vore mesigt att inte våga! Kände också att jag hade vissa moves o muskler kvar sen danstiden...Men ska inte ljuga vissa snurr/hoppgrejer kopplade jag inte direkt, o den sista kvarten var jag helt SLUT..Men jag fortsatte kämpa,var i fighter-mood...;) O efteråt var jag illröd om kinderna,svettig till tusen o GLADAST i stan,så ENERGISK....:D Härligt för det har jag saknat...Skönt att komma hem sen o ta det lugnt när man har kämpat så...

Köpte vattenflaskor till både mig o Nellie,så nu är vi fast haha...Nämen jag ska iaf gå dit 4ggr i veckan from slutet av månaden-SHbam,zumba o lite gym:) Årskort blir det!

Imorgon powerwalkar jag till jobb o lör+sön blir det zumba o gym/crosstrainer. Så glad över att jag är på G o hittat rätt träning o ställe. Becca

Inga kommentarer: