torsdag 5 januari 2012

Mys igår...








Hade supertrevligt hos Fam.Sungdren igår:) Bra prat,flera skratt,god mat o lite gott vin till. Eva lagade en god fiskrätt o pressad potatis med sallad-såå gott. Kommit in i en riktig fiskperiod-äter det jämt nu,jag har alltid varit en favvis för mig o det är ju bra för det är nyttigt med:) Fick lite inspiration av en vägg-grej de har,man designar sin egen text som man vill ha på väggen-jag tänkte ha något som har med min tro att göra<3 Men vad får ni vänta med att få reda på;)

Tyvärr vägde jag mig för första gången på nästan snart ett år...det var INTE kul...:( Blev ledsen o besviken,men det är bara att kämpa på,I guess...På vågen ser det ut som att jag vräker i mig allt möjligt skit o det gör jag verkligen inte,därför blir man besviken o det känns orättvist på ngt sätt,men livet är ju orättvist...
Gick btw bra för mig att åka buss i ca 45min...yeyyy-alltid något,med tanke på min fobi o så...:) Becca

P.s Försökte få med Evas man Mattias på bild med vid den fina vägg-dekoren,men nope han tyckte att det hade sett för "skrytit" ut-Han e typen som är rolig utan att veta om det:D

Inga kommentarer: