måndag 23 januari 2012

En nästintill perfekt måndag...

Ja om man bortser ifrån att jag nåddes av en trist grej när jag kom hem:( Mkt negativ sådan... Får se vad som händer...:/ MEN haft en fantastisk dag!:) Varit på strålande humör hela dagen, o samlingen gick bra:) Hade kul med Marisela på rasten o kul med barnen under dagen!:D Ätit mammas goda köttbullar till middag, kollade lite på Guldbaggen-gillar Mede! O de små Skarsgårdarna är ju heta alltså:P Gustav o Bill give me!;) Nu mammor o minimodeller- kul. Vad tycker ni om det? Jag är inte så emot det som jag tror de flesta svenskar är... Jag tycker det handlar om mkt annat bakom: Pushar mammorna mkt så är det fel,är mkt annat i deras liv ytligt o utseendefixerat? Får barnet liv att vara ett barn annars tex? Tycker inte barn ska modella jämt o ständigt-inte jobba jämt liksom... Hoppas din start på veckan har varit bra! Becca

Inga kommentarer: