fredag 6 januari 2012

Helgplaner

Yes har gått min powerwalk idag med:) Så nu kan jag kanske minska på det dåliga samvetet över alla popcorn jag krängde innan!?:/ Nämen det var jätteskönt...gick i Gamla,vackra Limhamn nästan ända ner till havet vid de fina gatuhusen,sen upp vid centrum på vägen tillbaks.

Nu sippar jag på ett glas rött,ska slänga mig i badet+nissen med o smörja in oss så vi doftar riktigt gott. Sen laga lövbiff med sparris (bryta fisktrenden...)kolla criminal minds o lite annat scary o myys på tvn innan godnatt.

Skulle egentligen träffat Rossan men hon mådde inte jättebra,så kanske så ses vi imorgon.Imorgon ska jag också fixa mina nails vid lunchtid-sugen på ljusa o french nu, ev träffa Lena med på lunch:)
O förmodligen ut på middag med mami senare på em,sen tv-kväll-love those,märks det?;)

På sön blir jag upphämtad av gulligaste Fam.Sundgren som kör mig till kyrkan(-latmask som jag e)Nä men jag blir lat när man ska behöva ta buss genom halva stan...+att ni vet mitt dilemma med åkande-så det blir projekt för mig...svårt för många att förstå,eftersom jag oftast är sprallig o glad-men psykisk ohälsa stor eller liten-som i mitt fall nuförtiden,syns inte!

Sen blir det bara att ladda batterierna på kvällen för ett alarm med syrsor som melodi som ringer vid 6...MEN INTE NU,Njuuuuuta av det sista...PUSS<3 Becca

Dagens värme: Fick precis besked om att "Varje barn är unikt" har precis varit på ett av barnhemmen i Ukraina(-det med de utvecklingsstörda pojkarna)o lämnat julklapparna...o det var total glädje i deras ansikten...Nu är de på väg med tåg till nästa o nästa...Förstår ni varför det är såå härligt att GE?<3

Inga kommentarer: