söndag 8 januari 2012

Igårkväll o nu...


Vaknade o kände mig supersliten imorse...Man sover såå kasst när man har druckit lite för mycket dagen innan,o så blev fallet för mig igår,det märks aldrig på mig,MEN vi satt läänge på restaurangen igår o vi var ett litet sällskap o vi hade kul-så det blev en hel del vin under kvällen,sen efter en mysig kvällspromenad med Stina o Nisse,så gick jag hem o sen knackade Stina på i morgonrocken med varsitt glas baileys;) Sen bjöd jag på ett glas vitt...borde jag inte gjort...

Helt slut idag,skulle ju egentligen till kyrkan...o det ville jag verkligen,men jag orkar inte med att vara supersocial (där är det mkt mingel o mkt folk!) osv när man mår såhär+sovit kasst+vill hinna/orka fixa lite här hemma med innan arbetsveckan kör igång igen...

Blir ju dessutom 4dgr träning per vecka för mig hädanefter-not bad...:) Förrutom Zumba fitness o SHBAM så vill jag jättegärna gå på Bodybalance-blandning av pilates o yoga,verkar superbra för både kropp o sinne:) O jag kan behöva bli lite mer smidig som förr...nu är jag som en klump:/ Självklart blir det en powerwalk ikväll med...o mys-tv. Men nu lite melon o yoghurt,sen Damernas Värld+ vila lite...Becca<3

Inga kommentarer: