tisdag 31 januari 2012

Lyssna på din kropp o sätt ditt mål



Som den livsnjutare jag är,så tror jag på balans-att skippa dåligt samvete om du inte tränar ngn gång när du planerat osv...Igår hade jag bestämt mig för zumba sent på kvällen,men jag gick upp vid 6,30-jobbade hela dagen+lite psykiskt dilemma på det(-ja emetofoben i mig kom till liv igen-lär hända fler ggr i vinter...)Så jag kände att jag verkligen inte orkade,jättetrött efter halvdålig sömn med...Så jag tillät mig att ha en skön myskväll,med skumbad,god mat o tv med mina små<3 Jag tror inte det är bra att träna om man inte är positivt laddad-viktigt att se tillbaka på träningen positivt-typ känslan jag fick efteråt var jätteskön,kände mig tävlingsinriktad,kände mig pigg/positiv efteråt,powerwalkade på en mysig promenadsträcka osv...TÄNK POSITIVT,orkar du inte så orkar du inte,så länge du ändå når ditt mål-mitt är tex minst 3ggr på sportlife-gruppträning+gym,helst 4 +mer vardagsmotion än tidigare! (Går 30 min i rask takt på min rast ca 4ggr i veckan)

Vad är ditt mål o njuter du också? Becca<3

P.s (Om ngn undrar så är den ena bilden på mig i mina mysstrumpor)Blev ayurveda-te också.

With love,Becca

Inga kommentarer: