fredag 6 januari 2012

Fishy and powerwalks...






Som sagt så har det blivit mkt fisk i veckan,nästan varje dag:) Igår år jag en lunch bestående av laxfilé,wokgrönsaker,sparris o fullkornsris-jättegott! Sen på kvällen efter en lång o rask promenad i vackra limhamn så gick jag till malmborgs o handlade lite,var sugen på räkor,så jag skalade räkor,la på en (hyfsat nyttig) toast med massa citron o lite peppar på,gott...Tog lite exotisk frukt+ lite mörk choklad o jättegott nytt ayurveda-te (choko) som dessert-myskväll:) O nu vid lunchtid så fick jag en räkmacka,en liten snaps o en juleöl av min mami.

Måste tipsa er om att ta en långpromenad/powerwalk,jag gillar att gå på kvällen nu på vintern,det är rätt kallt,alla har så mysigt inne (som man går förbi)alla ljus osv...Gick förbi ett minst sagt juligt o mysigt hus:D Becca

Inga kommentarer: