onsdag 11 januari 2012

Nätshoppat igen...


Yes,ni som följer Blondinbellas blogg vet att hon har en shop också som heter Bellas shop-varje dag en ny produkt till ett "bättre" pris- med olika teman varje dag med. Beauty-dagen kommer ruinera mig haha...inredningsdagen ligger också illa till:/ Om ni undrar så gillar jag verkligen Bellas blogg,tycker den är väldigt positiv o hon lever ett händelserikt liv-(kanske borde lära sig att dra ner lite mer på tempot)livsnjutare... Jag tror vi har olika åsikter när det gäller djurens rätt,annars är jag väldigt positivt inställd till henne o hennes blogg:)

Iaf jag köpte ett knallrött läppstift!;) Vet knappt om jag passar i det..Men känns som alla tjejer borde ha eller iaf prova att ha ett rött läppstift-o den fina hylsan gjorde mig väldigt frestad...Elisabeth Arden är det,återkommer med resultatet;) Kan nog bli fint när jag snart ska till frissan o bli lite mer blondie...Becca P.s bild från face,sorry...

Inga kommentarer: