onsdag 4 januari 2012

Haha...

Häromdan gick jag igenom min blogg från starten(-ja inte hela, men en stor del av-08 då jag började blogga:)Det är bara knappt 4 år sedan...men oj vad mycket mer barnslig jag var-ja jag antar att vissa mognar sent;) Bilder som är tagna så att jag ska se lite småsexig ut-såå mesigt såhär i efterhand,bara ett rop på bekräftelse I guess,varför annars liksom? O det är sååå många bloggare som gör så idag o jag tycker ofta det känns mesigt nu,men där var jag "nästan" själv för bara 4 år sedan...PINSAMT,men allt har väl sin tid!:D
Som tur är så har jag inte lagt ut så många lättklädda varianter etc...Men tänker på dem som gör det...Inte kul sen när du kanske har en annan situation med barn eller ngt jobb osv-en del kan man behålla för sig själv o sin ev.partner;)Jag verkade också mkt mer provocerande o rastlös än idag... Jag var mkt mer öppen i mitt prat-det är jag fortf med folk jag känner VÄL,men absolut inte här på bloggen...Sen tyvärr såg jag också en helt annan mer ungdomlig o snygg o smal(are) look då, buhuu:( Ja får ni tid o lust en dag så kan ni ju gå in o kika själva, så förstår ni vad jag menar med allt hahah:D Baby-Becca

Inga kommentarer: