lördag 21 januari 2012

Lördag-I love you...

Ja jag älskar lördagar... Härligt,man kan sova ut,kolla på nyhetsmorgon äta frukost i lugn o ro,bara mysa ibland,sen kommer det bli träning relativt tidigt för mig,kanske luncha ibland efteråt,för att sen ha en myskväll solo,eller umgås med en fin vän<3

Idag har jag varit lite slarvig med frukost...:/ Fastnade i telefon med Angie-var iofs jättetrevligt! men inte bra att hoppa över frukosten o bara dricka en massa kaffe...Så nu ska jag ut med nisse i SNÖVÄDER...! Sen äta lite,sen express-städa eftersom jag får finbesök ifrån Kph:) (O lördag är ju min nya städdag så det blir perfekt) Angie kommer hit! Vi ska ha en riktigt mysig lördagskväll med promenader,vin,tacos o annat gott...SKRATTA MYCKET åt Mia o Klara o se "Stjärnorna på slottet".

Imorgon ska vi hem till AC,hon är otroligt ensam o mår ofta psykiskt dåligt,så hon har många hinder i sin väg:( Så jag hoppas vi kan glädja henne lite iaf, o ha några mysiga timmar ihop!
På många sätt är hon lite som ett barn...O vi har ju därför inte alls samma intressen eller samma saker att prata om etc... Men vi bryr oss mycket om henne, vill inte se någon människa såå ensam...O hon är jätte- glad/positiv när vi kommer, o bjuder oss på mer än vi kan trycka i oss haha,nä men en jätte generös värdinna!

Sen blir det mys-söndagskväll för mig o mina små liv<3 O även förbereda liiite,men bara liite! inför min tema-vecka som börjar på mån fm-"vinter-tema" har vi nu. Kram o önskar er alla en fin helg! Becca

Dagens Grattis: Går till min kusin Jennie o hennes sambo, som tidigare i veckan har fått sin andra dotter!!! Det blev en liten Astrid<3

Inga kommentarer: