onsdag 11 januari 2012

Lyxa till vardagen med smått o gott!

Jag har inte tänkt på tidigare hur duktig jag faktiskt är på att "lyxa till vardagen" men det är jag,o jag får även komplimanger för det:) Det är något som är mycket viktigt för mig i framtiden med,för vi vet aldrig vad som händer oss i livet,men vi kan ALLTID försöka lyxa till det "lilla" vi har o kan! O lyx kan vara stort o smått,men att njuta av det lilla menar jag främst med detta inlägget.

Prenumerera är en sån där "lätt sak",som är såå mysig...Ha en mysig tidning (som man verkligen gillar)att läsa o titta i. Ska ni prenumerera på någon tidning eller något i vinter/vår? Jag köper väldigt många tidningar...för många,(hinner knappt läsa) Men jag ska prenumerera på Chic-känns lagom för min ålder-inget trams men känns lite trendigt o lyxigt-mkt innehåll! Får några nummer till av Damernas värld-också bra. Sydsvenskan får jag varje måndag. O Se o hör-ja jag vet gammal tant varning-gillar tv-delen med-haha ännu mer tantvarning...:D Becca

Inga kommentarer: