söndag 22 januari 2012

Ännu en skön helg!







Helgen blev precis så bra som jag tänkt:D Älskar mina helger för tillfället...
Vi hade en riktigt mysig kväll med tacos,lite vin o humor på film:D
Idag gick vi den vanliga nisserundan för att sen gå o käka frukost på kakboden,gott o trevligt som vanligt! Sen hem om,fixa oss lite för att sen åka till AC i snön(-mysigt,men låt det bli en kort vinter o LÅNG o fin vår:)Hon var vid gott mod,hon serverade oss mat,snacks,godis o prinsess-tårta;) Nyttig helg-not...:D Men jag var hyfsat duktig(-kan aldrig vräka i mig sånt för mkt) Sen promenerade jag hem-rätt långt,så det kändes skönt!
Nu är det söndagkväll,Lykke (som jag love)på dansk tv,ljus tända,lite kaffe, o snart lite tacosrester+räkor till förrätt:) Blir skön tv-kväll o mys med mina hjärtan<3 Becca

Inga kommentarer: