onsdag 31 december 2008

Happy new year!!

Min nyårsafton blir lugn eller ja det vet jag inte iof men det blir inte att gå ut iaf,(men det lär bli mkt wine etc ändå-som alltid)
Var först bjuden på en liten fest/middag i Bunkeflo(-tack cecilia!)skitmysigt hus o hade nog varit supertrevligt men jag känner ändå att parmiddag på nyårsafton utan dejt eller kille är inte så lockande för en megasingel..
Sen var det tänkt att jag skulle följa med Annsofi på en liten fest vid Davidhallstorg men jag backade..Känner väl helt enkelt inte att jag måste partaja loss på nyår+blir dyrt med taxi hem o svårt att få tag i och då tänker jag på nisse framförallt!
Även dyrt med ev nya kläder så jag stannar nära hemmet o firar hos Lis min mummy,tror det blir riktigt myys o festligt,o ut o festa kan jag göra närsom annars;)
Tycker bara det är trevligt att äta o dricka gott ihop med någon man tycker om på nyår.
Vi ska äta 3 rätters(-ngra av mina favoriträtter)hummer+bubbel till förrätt,kycklinggryta med gott o passande vin till(-min mamma är väldigt duktig på både mat o vin),och till dessert vaniljglass med varma bär på,så gott!
Happy new year-see u next year;) Bubbel-Becca

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år till dig vännen!
Om det var mig du nämde i din krönika så tack söta. Det är ömsesidigt.
Jag ska ha nyår med mamma, det blir inget speciellt, lite ost och vin.
Ja 2009 måste bli vårat år, ialf när det gäller att pricka in en date.
Ha det så ses vi snart.
Kram och Puss

Beccas sida sa...

Gott nytt år till dig med!!
Menade absolut dig:)
Försökte smsa men det gick inte till din mobil som vanligt..:(
Tack för ditt fina sms-det värmde.
Kram R