torsdag 6 oktober 2011

Budget Beauty



För det mesta så lägger jag rätt mycket pengar på skönhetsgrejer-tycker oftast det dyrare är bättre än budget,men det finns bra budget-grejer med absolut!:) Nivea har många mysiga krämer t.ex,mascara köper jag Max Factor som jag tycker är bra. Weleda har en del bra grejer,men den krämen jag köpte senast var inte så jättebra faktiskt...Dr.Hauschka har en rose kräm som jag tycker är bra,HM har billiga lipgloss som faktiskt är helt ok! Osv....
Men jag köpte ju nyligen det ekologiska märket:Estelle o Thild o det är jag verkligen inte nöjd med-känns riktigt obehaglig mot huden-den nattkrämen jag köpte...Ögonkrämen är ok.

En annan bra budget grej,är en vårdande lipgloss-du blir inte snyggast i stan i den-ingen glans/färg o så-MEN vårdande med shea-olja o doftar gott o mkt prisvärd,strax över 20kr:)Den heter Shea (ccs)köpte min på ica/malmborgs,(kanske finns på apoteket med.)Beauty-Becca

Inga kommentarer: