fredag 21 oktober 2011

STIL

Jag är trött på att jag fallit offer för Bekväma/Tråkiga stilen...Dels arbetar jag på ett jobb där man gärna vill ha bekvämt på sig-för man får snor,mat o annat på sig under en dag,man sitter även mkt på golvet,lyfter osv... Sen har jag ju totalt tröttnat på att shoppa-alltså letandet,provandet etc-blir trött bara jag går in i en klädesaffär faktiskt o det brukar sluta med att jag o mitt sällskap äter eller dricker istället-mkt roligare:D
Men nu måste jag snart skärpa mig!!! Jag vill vara feminin-snygg frisyr,höga klackar,kavaj etc...Och där kommer jag med håret i en slarvig tofs+en stor tova (ja igen)o harembyxa o oversize tröja på en +10kg Becca-isch nästan så man mår illa,men som tur är kan jag skratta lite åt det med...Jag är helt enkelt en STOR o LAT BOHEM med en sensuell,kvinnlig stil EGENTLIGEN...:/ Becca

Inga kommentarer: