söndag 16 oktober 2011

Myysig fredag!





Hade en väldigt bra fredag:)Det bästa o viktigaste i mitt liv nu är ju mina djur<3 O nisse har ju varit kass nu ett bra tag,så i fredags fick han komma till veterinären som röntgade o tog blodprov etc-nisse har artros på ett ben o fel med levern:( så nu blir det mediciner o vitaminer+spec.diet för honom- jag blev såå lättad att det inte var något livshotande...Han var så gullig i sitt lilla bandage(-som ni kan se på bilden)Tack gode GUD för att du lyssnade på min bön o att detta lilla hjärtat får vara med ett tag till,jag vill tillbringa supermycket tid med honom o ge honom allt-så överbeskyddande med honom<3

På skolan hade jag rytmiklektion med våra små sötisar,sol o min kollega bakade jättegoda scones o bra stämning överlag!
Samtidigt fick jag lägenheten städad här hemma:D

När jag kom hem så tog jag o Stina (min granne o vän)ett glas vin inne hos henne,sen hem o då fick jag ett samtal av en kille(-en bekant till min morbror Peter)o sa att han hade paketleverans till mig:D Jättegulligt av Peter som numera bor i Thailand(-men vi har bättre kontankt nu än förr,konstigt hur saker kan bli va,thanks to facebook)Jag har försökt säga till honom att jag inte gillar kopior...o han försöker övertyga mig(-duktig försäljare som han e-)att det är äkta...suck haha! MEN det är tanken som räknas-o mobilen "LV" var superfin-såå fin så jag nästan glömmer att den är fejk;) Annars var det 2 tröjor o en väska-inte riktigt min stil,(ska kolla om min mams vill ha dem)

Sen gick jag med nissen till Pernilla o hade en riktigt mysig fredagskväll med allt gott jag köpt till oss:)O bra samtal hade vi som vanligt,så skönt med en väninna som också bor själv-i en väldigt mysig lya supernära mig<3 Becca

Inga kommentarer: