torsdag 6 oktober 2011

Nu


Nu är det torsdagskväll,jag har mat på spisen-jag har gjort äggröra med massa grejer i de senaste 3 dgrna:) Jättebra idé när man vill laga något snabbt o utan mkt carbs;)
Man tar det man har,jag gillar inte när det blir bara en massa ägg-utan det ska var mkt i,annars mår jag lite lätt illa:/ Jag har haft i b.la:påläggsskinka kalkon/kyckling,sparris,lök,creme bonjour ost-vitlök o örter,tomater,liten bit hårdost,salt o peppar,lite mjölk o lite ketchup i-gott!

Så nu ska jag äta det+kolla Debatt o mysa med de små,haft en lååång dag med jobb o sen föreläsning(-som var grymt intressant o viktig-så den återkommer jag med!)sen handla mat etc,o nu home sweet home:)Imorgon är det sista dagen för min valident,som har varit till stor hjälp för mig/oss i en månad nu-vi kommer ge henne en liten present o hon har köpt en massa kakor till oss,såå generös(-något som många svenskar kan ta o lära sig av;)
Imorgon efter jobbet kommer Angie hit,får se om vi går ut o äter,eller köper hem ngt,o på Lör blir det förhoppningsvis sängköp för moi:D Och brunch eller lunch ute-måste mix business with pleasure;)) Vi hörs i helgen,KRAM Becca

P.s Måste passa på att skriva GRATTIS till min fina väninna Angie som köpt en lägenhet (o nu fått nyckeln) till henne o hennes Kim-samma område i Kph,men större o bättre/finare:)

Inga kommentarer: