onsdag 19 oktober 2011

FFK



Nu har jag bestämt mig,jag ska bli medlem på FFK-förvildade katter. Jag har följt dem ett bra tag på facebook o "gillat" dem o delat deras kattbilder på katter som behöver hem,jag har sett hur mycket jobb de lägger ner-genom att mata vilda katter,fånga in övergivna katter,vanvårdade,misshandlade katter m.m.

Nu är det snart vinter o katterna som går ute är väldigt illa ute-ofta p.ga egoistiska människor som bara släppt ut dem,eller inte tagit sitt ansvar o kastrerat/steriliserat sin utekatt så det blir fler o fler katter som ingen tar hand om:( Skaffar du katt så ta ditt ansvar o var rädd om det underbara lilla livet<3

Jag är såå glad över att jag "räddat" Lukas en gång i tiden,han var supervild innan jag fick hem honom o jag tänkte:Hur ska detta gå med nakenhund o fågel därhemma-MEN vet ni? Det har gått fantastiskt bra! O jag älskar att ha katt,supermysigt!:)

O nu ska jag bli medlem o betala 100kr i månaden-finns också ett annat medlemsskap där du ger 300 per år. Men med 100kr i månaden så blir jag fullvärdig medlem o får en rösträtt vid möten etc,kul! Becca-kattälskaren

Inga kommentarer: