lördag 29 oktober 2011

Härliga helg!

Ja det är den o det ska den bli-har jag bestämt:) Jag känner att jag har lagom mycket inplanerat,lagom så att jag hinner VILA o MYSA o få EGENTID ordentligt också-det är viktigt för mig!Igår hände det inte mycket här på kvällen o skönt var det:)Hade en jättemysig gårdag med min gamla kollega Eva i förskoleklassen(-that I like a lot)o kul att träffa en del av barnen som var GLADA över att se mig igen<3

Varit o storhandlat nu på fm,så jag har inte hunnit äta än eller dricka mitt kaffe så det får bli NU-klockan är 12.40... så fram med tända ljus,ostbulle,croissant,frukt,yoghurt,kaffe,Pauluns juice:) Tänkte kolla på något "Efter tio" program från i veckan.
Förrutom att jag köpt hem en massa gott,så har jag även köpt hem tulpaner denna helgen med-vackra o lila denna gången,(visar er sen ifrån lördagskvällsmyset)

Senare i em så ska jag ut o käka med Lena-blir Nama,(nära o bra för mig o bra ställe förstås:)Ska även vara duktig o tvätta. Sen blir det myskväll med god mat,vin,popcorn,choklad m.m. O ikväll börjar "Så mycket bättre"-det var såå bra o ett riktigt positivt program förra året så jag tror denna omgången också blir superbra(-även om jag var liite mer intresserad generellt av de som var med förra omgången-gillar Plura,Dileva,Petter t.ex o deras musik)Så det ska jag kolla på,o lite Robins o filmen Zodiac tänkte jag eller några krimi-serier.

Imorgon ska jag ut o käka frukost med Rosita,senare på em till United-kyrkan med Caroline o på kvällen blir det söndagsmyys<3 Bilder kommer under helgen! PUSS,Becca

Inga kommentarer: