lördag 1 oktober 2011

Weekend

Ja då var det helg igen:D Skönt o alltid välbehövligt... Igår,fredag var jag bara hemma,drack lite vin,pratade i tele,fick tvätta sent på kvällen- eftersom vovven kissat i sängen igen...:( (Måste byta medicin el ngt) O denna lördagen har börjat DYRT...Först iväg o fixade nailsen i fm,sen handlade jag-skulle bara bli litegrann...Blir det aldrig! Blev DYRT o faktiskt inte jättemkt nödvändiga saker utan mer-goda extra-grejer,men det får man väl också unna sig...;) Livsnjutare när det gäller mat,verkligen-det ska vara gott o bra!
Köpte ostar,kex,räkor,grillad kyckling,smoothies o annat gott-skulle kunna tro att det var till en romantisk dejt eller något-haha men klart man ska njuuuta av mat/dryck-Även om man är singel så kan man ha en riktig MYSKVÄLL;)O hittar jag ngn en dag,så är det mycket viktigt för mig att han också är en livsnjutare-att vi äter gott,går ut ofta o äter,går långa strandpromenader,tar in på hotell,reser,gör en hel del spontana saker,gentleman,jämt på glatt humör o han ska få mig att skratta etc-nice va!? Men undrar starkt om han finns (för mig alltså):D Nog om det!!! Helgen skrev jag ju om...Igårkväll smsade jag med fina Lena om att ses idag,men jag har inte hört ifrån henne idag,så får se vad som händer-vi skulle iaf gå ut o käka/fika någonstans nu i em. Sen tänkte jag bara ta det lugnt ikväll. Imorgon em är det "Supersunday" i kyrkan får se om det blir kyrkan eller inte-ingen att åka med,o tkr inte det är så kul att åka dit själv,så inte många plans denna helg-kan vara bra det med. Solen skiner iaf o nissen har varit på promenix 2ggr,blir nog tidningar i solen med ett glas bubbel:) Ha en skön helg nu! Becca

Inga kommentarer: