tisdag 25 oktober 2011

Outsiders/fobier

Ja, ikväll var det alltså avsnittet med fobier/ångest i Outsiders.
O självklart (precis som jag visste)så skulle folk sitta o skratta åt andra människors missöden...så lågt-skulle de vilja prova på att ha en sådan fobi som ofta kan leda till panikångest själva? De borde nästan få uppleva lite av det,om inget annat så för att få lite mer förståelse inför andra människor... Jag kände igen mig nästan till punkt o prickar i vad tjejen som var emetofob sa-o mådde lite illa bara av att se det... Än så länge har jag inte sett ngn elak kommentar ang min fobi (på facebook)-nämligen kräkfobi,utan hon som var rädd för dinosaurier fick väl ta "skiten" ikväll...Visst jag känner inte alls igen mig i det o det är väldigt ologiskt-men hey!- fobier är jätte ologiska o det spelar ingen roll vad någon säger t.ex... Jag har iaf OTROLIGT svårt för människor som skrattar åt människor med problem/handikapp på detta sättet-för det är ett handikapp-ett osynligt sådant...Becca<3

Inga kommentarer: