lördag 8 oktober 2011

Helgen!




Igår blev det en lugn kväll,tvättade o kollade tv b.la Skavlan,pratade lite i tele o myys med djuren i bädden såklart<3
Jag la mig tidigt men som vanligt upp o ut mitt i natten med hund o katt-trötter:/

Nu på morgonen har jag kollat lite på Nyhetsmorgon,tog en kopp kaffe,lite gröt o lyssnat på Leif GW som var med där idag-gillar honom skarpt- o vilken livshistoria...(måste nog läsa ngn av hans böcker)Nu åt jag en fikabulle o en kopp kamomillte,snart ska jag hoppa i badet. Angie kommer hit (med bil från Kph) vid 13.30,då ska vi först mäta mina fönster här hemma-sen iväg mot Rosegarden för den goda lunchbuffen som inte A har testat än-mysigt!

Sen mot Ikea-tanken är att jag ska köpa säng o lite annat till hemmet,hoppas jag fixar allt idag-inte tålamod att vänta längre...Ikea har bra service o priser när det gäller hemkörning av möbler(-hur lätt är det när man inte har en större bil eller bil med krok så man kan hyra släp...:/ Blir kul att kolla lite vad de har,o köpa lite nytt-gardiner,lampor,säng,kuddar,kolla mattor etc. Blir nog Mcdonaldsmat på vägen hem-sjuuukt sugen på det-var jättelängesen,o det är såå gott:) Blir nog lite mer fixa hemma sen innan A åker back.

Imorgon blir det frukost ute med Rosita o senare ev till kyrkan/united,börjat få ont i magen igen nu på helgerna (som förr) O jag drack väldigt liite igårkväll-så det är inte det mina alkoholpoliser därute;)Becca P.s Bild på nissen som ser ngt missnöjd ut med att hänga med o hänga upp tvätten innan promenaden:) O lukis myser som vanligt i bädden:)

Inga kommentarer: