söndag 16 oktober 2011

Härlig lördag





Jag vaknade relativt utvilad,promenix med nissen i riktigt fint höst-sol väder:)
Kollade lite på nyhetmorgon (som vanligt nuförtiden)Kände att jag ville hitta på något,men ville samtidigt inte lämna nissen för mycket o inte göra för mycket heller,med tanke på min förkylning. Smsade Rosita o hon ville också ses,så vi satt i solen på Nama o myste med varsitt glas vitt o en sen lunch bestående av kycklingsallad för mig,o laxsallad för henne,sen kaffe o dessert för mig-men skulle inte tagit den kaffen kände jag sen,jag hade jättesvårt att koppla av,kände av lite ångestkänslor osv...Visste ni att kaffe kan utlösa det? (I veckan tänker jag skriva ner en liten lista här till er om ångest o tips vid ångest!)Iaf jag hade en hyfsat bra kväll iaf,med Robins på tvn,tända ljus,ett glas rött,ostbågar,ett varmt bad,promenader o mys med mina små<3 Becca

P.s Blev också bråk här i trappen igår em...Min stackars granne Stina blev anklagad för att ha ringt polisen ang en bråkig man här i trappen,så jag gick självklart ut o försvarade henne,varken jag eller hon hade ringt polisen... Önskar att han o den andra jobbiga grannen försvinner härifrån...Missbrukare är inte lätta att ha att göra med,speciellt inte när de stör sina grannar eller är aggressiva...O upprepar destruktivt beteende o inte söker hjälp...Alla har vi våra problem o liv,jag vill inte ha deras med!

Dagens:"En bra dag, är en dag med en ny tanke"

Inga kommentarer: