söndag 30 oktober 2011

Söndagskväll






Åh jag önskar att jag kunde göra helgen längre-denna helgen har varit såå trevlig...:)Nu blir det bad både för mig o sen för nissen. Sen tvmys med Law and order,tända ljus-kaneldoftande ljus o popcorn o grönt te-min hals känns torr o kass igen-måste gå över...!:/

Var som vanligt stämning på topp i kyrkan...Tyvärr kände jag av min panikångest lite-får det ju lätt i ett sånt forum tyvärr...Men det är bara att kämpa på,så går det!;) Min favvis lovsång kom också-"Gud, bli mitt liv" O fin bön,gemenskap. Lite mingel både innan o efter med pepparkakor,julmust,kaffe,te-blev lite av allt utom kaffe för moi:) Julstämning me like...
På tal om det så köpte jag 2 biljetter till kyrkans christmas show(-en till Angelica med)
På vägen hem var jag vrålhungrig o det är sällan jag är nära mcdonalds så jag o Caroline käkade där på vägen hem-men visst är det aldrig så gott som man föreställt sig innan? Men bra när man är hungrig o skönt att slippa laga nu..Det var mycket trevligt/roligt att vara med henne idag:)

Är trötter o vill bara njuta av de få timmarna som är kvar innan bädden kallar o en ny arbetsvecka väntar,nu är det novemberlovs vecka o det kommer märkas imorgon på skolan-inga lektioner för våra små-på samma sätt som vanligt,o färre barn. Kram,Becca<3

Inga kommentarer: