söndag 16 oktober 2011

Lite bättre nu...




Ja nu är humöret lite bättre,det är väl otroligt hur det kan svänga...Mycket har med min mage att göra med-har man ont där så är det svårt att känna sig glad o man blir lätt irriterad:/

Så vad har hänt sen sist då? Jo jag har vilat lite,tvättar,varit o handlat-köpte hem jättefina blommor:) Ska försöka att alltid ha det hemma,piggar upp o gör hemmet vackrare! Har planerat lite snabbt hur jag ska lägga upp samlingen imorgon(-vilken ordning typ)

Vid bankomaten såg jag en sjukt nördig typ-ja så säger jag pga hans sätt att vara...En ung kille som snabbar sig jättemkt med cykel för att komma före mig,sen värst av allt han hånler o ser jättenöjd ut att han "vann" över mig...MES säger jag...så himla ogentleman-tror inte det skulle ske i många andra länder faktiskt...Jag bara skakade på huvudet åt hans nördiga uppsyn-good luck with the ladies:P

Vet ni vad!? När jag öppnade väskan så låg där 2 solisar o en jättesnygg LV plånbok-behöver verkligen en plånbok så den blir jättesnygg så länge,u know I want the real thing-men nu går hemmet först ju. Han har verkligen slått på stort-tack P om du läser min blogg:D

Nu ska jag bädda rent,bada nissen o smörja in honom i Nivea,gå en promenix med honom o sen bara mysa o kolla Law and order+äta soppa o en smörgås+proviva+mjölk+ fruktsallad tänkte jag,ja nu vet ni allt haha;) Kram på er,Becca

P.s Den fina tvålen på bilden är ifrån NICE-YES!:) Fick den av en supergullig kollega,som nyligen var där på långweekend-den doftar ljuvligt,såsom hela Nice gjorde!<3

Inga kommentarer: