torsdag 20 oktober 2011

När man lever i nuet...


Jag är fortf jätte!förkyld... Men annars vid gott mod:)
Började även denna sjukdagen med Efter tio(-ja efter promenad o matutdelning till mina djur)Gillar ju det programmet stenhårt:D O idag var Anders Bagge med b.la-älskar honom o det kanske är lite ego egentligen för jag känner igen mig själv o min ångestproblematik såå mycket när jag lyssnar på honom! Skönt att en annan vettig människa kan berätta o visa för alla okunniga att vem som helst kan drabbas av detta förfärliga, o också får drägliga liv!<3

Mycket kan hända när man är ute med vovven(-man träffar en hel del människor iaf!) O idag fick jag 2 såna där härliga varma ögonblick när jag var ute på prommis med min favvis,det första var: Jag hör "värsta schlagern låten-ni vet med Bengtzing...ekar ut på gatan o jag kollar var det kommer ifrån o det visar sig att det är ifrån ett LSS-boende-utvecklingsstörda som står o skakar loss till denna schlagerdänga-glädjande o fint att se!

Nästa grej: På nästa runda så hälsar jag på en rätt så nyinflyttad granne,då säger hennes son på typ 4 direkt:Vem va det mamma? o sen rusar han ut ur bilen o säger:Hoho!!! Vem e du?o jag berättade förstås- Är inte det härligt? det spontana,det fattas vi väldigt mkt här i Sweden,nyfikenheten på nya människor...LOVE KIDS<3

Dagens gåta: Hur ska detta gå??? Min hund ska ju få specialfoder nu,MEN jag har en glupsk katt som gör allt vad han kan, för att äta upp nisses mat:/ trots tillsägelser o vattenstänk....:O

Imorgon får ni en önskelista från mig till mig:D En lista på saker jag vill ha NU+ vad som händer i helgen+söta bilder på mina favvisar+krämtips! Becca<3

Inga kommentarer: