söndag 23 oktober 2011

Söndag...






Blev en god o mysig frukost med Nellie i fm-skönt att vara uppe o hoppa i tid faktiskt:)
Efter 1000 bullar,yoghurt,juice o kaffe/te så gick vi en liten promenad-tyvärr orkar jag inte så mycket,sanningen är den att jag mår minst lika illa om inte sämre sen innan i veckan...Fattar inte mig på mina sjukdomar...Är det normalt att först känna sig kass jättelänge,trött osv,sen bryter det ut,varit supersnuvig,frossig osv...Nu efter flera dgr hemma så kommer halsproblem o ännu mer trött/seg o frossig:/ WHY? Kan ju inte vara hemma ifrån jobbet hur länge som helst ju:( Får nog vara hemma imorgon o antingen gå på tis med värktabletter med, eller till läkare...Men där händer det ju inte mycket för att man är förkyld...Vad ska de göra liksom? Samtidigt kan man inte jobba med 16st 1-2åringar o ha den energin som krävs när man knappt orkar gå en runda med sin hund...Nog om det!

Nu kollar jag "Real housewives"samtidigt som jag bloggar,lär bli lugnt idag,med bad,tv o massor av vila,måste leta efter fina/varma kläder till nissen på nätet med... Love,Becca

Dagens tips: Hade jag inte haft en massa som jag behövde till hemmet nu,så hade jag shoppat ihjäl mig på skönhetssajter på nätet såsom:Beautyplanet.se,nordicfeel.se t.ex-MYCKET lägre pris än i butik+specialerbjudanden!

Dagens roliga: Nisse älskar att dricka vatten ur mitt glas-han gör det jämt,idag blev det även vatten ifrån Lukas skål-så lukas skyndade sig att äta sin mat så nissen inte skulle ta den:O

Inga kommentarer: