tisdag 4 oktober 2011

Fick offra mig...



Ja idag var det ju "Kanelbullens dag"-o jag blev inte tvingad i en kanelbulle,men ändå tog jag självmant ett par stycken idag,som min "bagare" till kollega fixat till oss:) Faktiskt fick jag ont i magen direkt efteråt...började nästan fundera över om det kunde vara glutenallergi...Men förmodligen bara fettet i kakan...känslig för allt sånt ju:/
Nu ska jag försöka laga ngt enkelt o äta lite o kolla första avsnittet av Desperate för säsongen-såå bra:)

Haft mysiga dagar på jobb trots magont-Underbara barn o ju mer man ger av sig själv o glädje ju mer får man tillbaka-de är fantastiska-BARN...Im just sayin:)

Igår gjorde jag en nyttig dessert,som jag vill tipsa er om: fruktsallad med keso-gott att ha nötter i med. Jag hade bara apelsin o banan-jättegott o lätt!

Kollar just nu på Outsiders o det är lite fööör mycket nu...Människor som beter sig som djur-en tjej tror att hon är katt:O
Men tydligen är detta ngt förekommande...Ska försöka att inte dömma!;)

Nu ska jag kanske försöka mig på att laga en liten omelett-brukar inte gilla det,men man vet aldrig;) Kram,kram Becca-snäcka

Inga kommentarer: