onsdag 26 oktober 2011

Present:/


Blev glad när jag fick sms ifrån min mummy som skrev att hon köpt Hunterstövlarna till mig,har velat ha dem jättelänge-När jag kom hem till henne så låg både stövlarna o "fodret/strumpan" som man lägger i packade snyggt:) SEN skulle jag prova o de gick knappt på där uppe,korvade sig o mami fick hjälpa mig av med dem o vi blev helt svettiga båda två;) Insåg att det tyvärr inte funkade-deppigt!!!
Men nu har jag fått några tyck synd om mig kommentarer på face så nu känns det liiite bättre,b.la en som skriver om "Hunter adjustable-det vore ju något...såå feta vader har jag faktiskt inte heller...:P Får se hur det blir..

Inget bra på tv heller,lite depp-fia nu märker jag-åhh det svänger såå snabbt-superglad vs superlåg för tillfället..Happy thoughts now...:D Becca

Inga kommentarer: