fredag 21 oktober 2011

Mitt nya hem










Ja nu får ni en inblick i "mitt nya hem",vissa grejer har jag inte hittat just nu,men jag vet precis hur jag vill ha det. T.ex när det gäller lampor o tavlor-det får ni se sen,men på bilderna så ser ni ett vitt,runt köksbord (Ikea)en sjukt snygg rumsavdelare(Ellos)massa snygga kuddar o en pläd-b.la ifrån snygga märket Missoni-o de andra kommer ifrån (Ilva,Åhlens o Bolia)-tycker ju som ni vet att det är detaljerna som gör det! Även en snygg,vit ljuskrona ifrån (Ilva)-Men visst är det kul att hitta sin egen stil!? Inte bara köra på rätt o slätt snyggt o bara ta första bästa,utan verkligen ha en idé med vad man gör,matcha etc o göra det mysigt o personligt:)Sen har man kanske inte alltid råd med allt på en gång-det har inte jag,men man får ta det succesivt o ha tålamod! Becca

Inga kommentarer: