söndag 16 oktober 2011

Sunday



Ja då var det söndag igen,går alldeles för snabbt...Vet inte varför men den här oros/ångestkänslan som började igårkväll har inte helt gått över än o jag har därför sovit SJUKT dåligt inatt...Kan va en sån enkel sak-att jag sover helt för lite/dåligt just nu,oroar mig för nissen osv...Har en del att planera inför nästa vecka med-planera 3 samlingar-jag har tema nästa vecka o då är det alltid extra mycket att planera...Så får göra det sen,behöver även beställa hem lite från nätet o tvätta lite,annars blir det mkt mys i soffan idag med de bästa:) Tänkte strax göra lite popcorn o grönt te o kolla lite tv,sen se om jag kan vila lite... Tyvärr gick mitt dåliga humör (pga lite sömn) nyss ut över nisse-jag ska ju ge honom flera tabletter nu varje dag o det är jättesvårt-han e stark o bestämd, o han råkar bita mig samtidigt osv,så jag blev helt galet arg...så han blev rädd såklart:O Det är ju egentligen det sista man vill,men ibland blir det bara för mycket...:/ Så nu har man dåligt samvete...Men men, det blir väl bättre,hoppas jag får njuta av min söndag iaf- O du med!:D Becca

Inga kommentarer: